luni, 29 aprilie 2013

Saptamana Luminata

  Buna dimineata oameni faini! Incepe o noua saptamana cu soare. Incepe Saptamana Patimilor si ne pregatim sa sarbatorim Sarbatorile Pascale. Este o sarbatoare care mie intotdeauna mi-a placut mult si am simtit mereu de Pasti, cand este si primavara, cand natura reinvie, cum optimismul se agata de mine. La fel mi se intampla si acum. Vremea aceasta frumoasa care insufleteste spiritul Pastelui imi da speranta si mult optimism. Imi doresc ca si pentru voi aceasta perioada de sarbatori sa fie una frumosa si sa impartasiti cu cei dragi multa bucurie si lumina.
   Weekendul ce a trecut a fost unul plin, cu momente frumoase si surprize placute. Vineri seara a avut loc primul concert in cadrul campaniei  "Vocile dau viata!", la Medias. Evenimentul a fost un succes, oamenii s-au simtit bine si s-au bucurat de muzica. Am fost si eu prezenta si am primit un munte de energie pozitiva, ganduri bune si sustinere si pentru aceasta vreau sa le multumesc tuturor celor care au venit si au fost alaturi de noi. Sambata, trupa Renegades impreuna cu Maria si Vlad au fost prezenti in emisiunea "Servus Sibiu!" si au cantat iar Denisa (prietena nostra si coordonatorul acestui proiect) a fost luata la intrebari de Nicolle Stanese :)
   Incepe a treia saptamana de campanie si imi doresc sa fiti in continuare alaturi de noi cu gandul si inima.

Va imbratisez!

Diana
  
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu