sâmbătă, 20 aprilie 2013

Vine vara

Buna dimineata,

Chiar daca ieri m-am simtit bine, am iesit si in oras putin dupa-masa, in dimineata aceasta m-au trezit devreme febra si durerea. Pana isi face efectul pastila ce am luat-o m-am gandit sa scriu ceva. Cum ziceam ieri am iesit in oras la un ceai cu fratele meu si cu prietena lui. Ne-am plimbat putin prin Piata Mica si am intrat sa bem ceaiul intr-un loc dragut de acolo. Termometrul arata 20 °C. Ieri a fost o vreme superba la Sibiu. Ma bucur mult ca a venit caldura si am scapat pentru cateva luni de frig si vreme mohorata. De multe ori m-am gandit ca mi-ar fii placut sa traiesc intr-un loc unde e un singur anotimp (vara). Imi plac mult marea si oceanul si serile de vara. In 2011 cand am stat 6 luni in Barcelona pentru tratament si transplant de cate ori am avut posibilitatea si m-am simtit in stare sa merg, am mers la plaja doar sa vad marea, in ea nu puteam sa intru decat pana la genunchi pentru ca aveam montat un cateter venos prin care primeam tratamentul si nu aveam voie sa il ud(si dusul era o aventura). Acum cu noua mea camera implantabila ce mi s-a montat luni la Bucuresti lucrul acesta nu va mai fii o problema si o sa pot sa fac baie in mare(abia astept). Pana o sa vina momentul acela sper ca o sa ma simt mai bine sa pot sa ma lupt cu valurile :)

Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu