miercuri, 17 aprilie 2013

Diana mea...

Dupa participarea de la Vocea Romaniei, viata mea ia o turnura extrem de ampla, iar aceasta experienta mi-a schimbat perspectiva asupra vietii. In noaptea de Craciun, am cunoscut-o pe Diana si m-am indragostit instantaneu. O fiinta extreme de delicata, de gratioasa si care impune respect. Vedeam ceva in privirea ei plapanda, ceva ce ma frustra la maxim, pentru ca nu puteam deslusi mesajul pe care mai tarziu avea sa mi-l comunice… “Vlad…. sunt pe moarte…!” iubita mea sufera de sindromul Hodgking, cancer al ganglionilor limfatici in faza 4, cu metastaze osoase. Singura sansa ramasa este un tratament nou, numit Brentuximab, pentru care trebuie sa strangem zeci de mii de euro.  Este ultima ei sansa, ajutati-ma sa i-o oferim.
Vlad Simon

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu