miercuri, 17 aprilie 2013

Cum aceasta este una dintre serile in care nu pot dormi m-am hotarat sa imi fac introducerea

 Scriu  pentru prima data despre mine si despre problemele mele de sanatate care deja dureaza de 5 ani. Din nevoia de a-mi procura un tratament scump care imi este absolut necesar am decis sa va cer ajutorul si sprijinul. Ma numesc Diana Stanciu, am 25 de ani si sunt bolnava de Limfom Hodgkin stadiu IV B.

  Chiar daca a trecut ceva timp de cand a trecut Craciunul vreau sa va spun ce cadou am primit Craciunul ce a trecut. Am primit in dar de la Dumnezeu un om extraordinar. Chiar in ziua de Craciun(25 dec. 2012) il cunosc pe Vlad. Vlad Simon de la Vocea Romaniei. Lucrul acesta, dar si starea mea de sanatate m-a facut sa fiu reticenta la o posibila apropiere, insa Vlad cu rabdare si afectiune m-a facut sa uit de retinerile mele. El este cel care m-a convins sa recurg la ajutorul oamenilor pentru a-mi putea recupera sanatatea. Dupa 5 ani de lupta cu boala, tratamente chimoterapeutice, un autotransplant de celule stem si un allotransplant de celule stem determinarea mea de a lupta scazuse, insa el mi-a redat speranta si cred ca lucrurile se intampla cu un motiv. Faptul ca iubirea a aparut in viata mea in momentul in care aveam cea mai mare nevoie si omul de langa mine e dispus sa faca orice sa ma ajute sa imi revin nu pot fii decat semne ca Dumnezeu ma iubeste.

Sa va mai spun ca in seara aceasta m-am intors de la Bucuresti unde am fost sa imi pun o camera implantabila pe care o sa o folosesc la tratament pentru ca venele au disparut :)
http://www.meditechindustry.ro/kit-camera-implantabila-din-titanium/

Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu