marți, 7 mai 2013

Hristos a inviat!

Hristos a inviat!

Uite ca au trecut si Pastile si incepem iarasi munca, continuam campania cu mai multa forta si cu mai mult avant. Am primit lumina in Noaptea Sfanta, lumina ce ne va calauzi pasi spre vindecare. Eu de Pasti am fost impreuna cu Vlad la mama lui acasa, la Ineu. Am admirat peisajele frumoase, am avut parte de mult soare si multa verdeata dar mai ales, am avut parte de multa relaxare. M-am simtit binisor in perioada asta de cand nu am mai scris, durerile musculare si de spate sunt singurele care-si mai arata coltii cateodata. Maine dimineata ma duc sa imi fac analizele lunare. Probabil tot maine o sa folosesc pentru prima data camera implantabila, sunt tare curioasa cum functioneaza. Ma pregatesc sa incep tratamentul in saptamanile urmatoare. Am foarte mari emotii si abia astept sa incep sa ma simt bine. Va doresc ca Lumina Sfanta sa va lumineze sufletele si sa va umple de iubire.

Diana

Un comentariu: