miercuri, 24 aprilie 2013

Se intampla lucruri minunate

Va ziceam zilele trecute despre colegii mei scumpi care m-au surprins in cel mai frumos mod cu putinta cu entuziasmul lor si optimismul molipsitor. Ceea ce credeam eu ca e o actiune izolata de cateva ore se transforma treptat intr-o munca zilnica pe care ei o fac cu inima deschisa si se bucura cu mine pentru fiecare SMS, sau banut strans. Sunt niste oameni minunati plin de viata si energie pozitiva. Imi trimit mereu poze de unde sunt si incurajari. Azi am fost la spital si mi s-au scos cele cateva ate pe care le aveam in urma interventiei pentru camera implantabila. Sunt foarte multumita de ea, nu mai doare, nu o mai simt si pot sa dorm pe partea stanga unde o am. Inca nu am folosit-o, dar asa cum a spus medicul daca am grija de ea o sa o pot folosi pentru toate tratamentele viitoare perfuzabile chiar si 4 ani. Dar eu stiu ca nu o sa fie nevoie atat de mult timp de ea :) (terminam mult mai repede ce avem de facut). Bucurati-va de soare si de sufletele minunate de langa voi! Oamenii sunt minunati!

Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu