luni, 22 aprilie 2013

Dragii mei colegi

Buna ziua,

La ora aceasta cred ca s-au strans deja  pe bulevardul pietonal atat de frumos Nicolae Balcescu din Sibiu colegii mei dragi si scumpi din generala, liceu, facultate si colegi de la handball. Am ramas foarte surprinsa ca la initiativa colegei mele de banca din generala si totodata colega de handball, multa lume a raspuns prompt si afirmativ la aceasta actiune pentru informarea sibienilor despre campanie si despre nevoia mea de sprijin din partea lor. Pe langa colegi s-au alaturat acestei campanii oameni mai putin cunoscuti mie sau deloc. Tin sa multumesc pe aceasta cale tuturor celor care sunt acum acolo si  informeaza oamenii despre cazul meu. Sunt coplesita de atatea mesaje si ganduri bune pe care le-am primit in ultimele zile de la oameni cunoscuti sau de la necunoscuti. Toata aceasta energie pozitiva ce o primesc de la voi o simt cu adevarat si imi insenineaza fiecare zi. Abia astept sa primesc vesti si sa vad poze de la aceasta actiune! Va pup dragii mei!

Diana


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu