duminică, 19 mai 2013

Scena

Astazi ma bucur de soare si de vremea frumoasa. Sper ca si voi faceti la fel. Vineri seara la Cotton Pub Renegades a sarbatorit primul an de existenta. Am fost si eu acolo si vreau sa spun ca am ramas impesionata de cata lume a venit sa sarbatoreasca impreuna cu noi. Tot vineri a fost si ziua lui Vlad si cum inca mai era putin timp din ziua lui i-am cantat "La multi ani!" si apoi a inceput concertul. Eu i-am mai vazut cantand si pot sa va spun ca a fost cel mai reusit concert de-al lor din cate am vazut eu. Am dansat si am cantat cu ei. Si la fel ca mine au spus si cei care au fost prezenti acolo. Am urcat si pe scena atunci cand Vlad a cantat pentru prima data melodia ce a compus-o dupa ce ne-am cunoscut. "Tu zambesti" este o melodie de dragoste :) Am avut emotii foarte mari si pe la jumatatea piesei am coborat de pe scena. M-am simtit ciudat pe scena, m-am simtit stanjenita cand am vazut ca toti oamenii priveau spre scena acolo unde eram si eu. Imi place mai mult langa scena :) Gata, ma duc la soare!

Diana

Un comentariu:

  1. Draga Diana si Vlad,

    Sunt cu gandul la voi. Va doresc multa sanatate si succes intregii echipe diseara la concert.

    Am scris si pe facebook, si am trimis un material atasat pe adresa diana.stanciu.m@gmail.com cu cateva sfaturi despre ce au trebuit sa faca oamenii din Noul Testament care veneau la Iisus sa ii vindece. Ori de cate ori Iisus vindeca pe cineva mereu facea referire la credinta (increderea) acelei persoane, folosind fraze precum: Credinta ta te-a mantuit [vindecat], Fie tie dupa credinta ta, O, femeie, mare este credinta ta. Fie tie dupa cum doresti.

    Atunci cand ii cerem lui Dumnezeu ceva, trebuie sa credem ca vom primi, ”Toate câte cereți rugându-vă, să credeți că le-ați primit, și le veți avea.”.

    Sper sa va fie de folos materialul.

    Cu dragoste, multa sanantate, Alex.

    RăspundețiȘtergere