miercuri, 26 iunie 2013

Biopsie...

19 iunie Buna ziua oameni dragi. Stiu ca nu am mai scris de mult spre rusinea mea. Cum ati vazut zilele trecute am primit rezultatul PET/CT-ului ce l-am facut saptamana trecuta la Oradea. Maine ma internez iar vineri o sa mi se faca o biopsie, o sa mi se scoata unul dintre ganglionii din abdomen. Ieri am vorbit cu medicul chirurg ce ma va opera si mi-a spus ca o sa incerce sa rezolve interventia laparoscop, dar daca nu va reusi sa ajunga la ganglion va face o interventie de chirurgie clasica, adica cu taietura si tot tacamul Dupa ce am primit rezultatul PET-ului am fost putin dezamagita sa vad ca boala e activa si ca metastazele osoase s-au extins si acum imi e afectat putin si plamanul. Nu e o veste tocmai buna Dar ca si pana acum, iau lucrurile asa cum vin si urmez pasii spre insanatosire. Acum trebuie facuta aceasta biopsie si aceasta operatie pentru a se reconfirma diagnosticul. Marturisesc ca imi este putin frica si imi doresc ca atunci cand ies din sala de operatii sa ies cu 3 gaurele pe abdomen nu cu o taietura urata. Sa imi trimiteti gandurile voastre bune! Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu